tirsdag den 21. december 2010

DIY hjerteophæng til jul og hele året.

Sikke en december. Efter i flere måneder at have samlet inspiration til tusinde spændende krea projekter til december hygge gik det hele op i flytning og sygdom. Men nu titter jeg frem igen. Her er aftenens projekt.
Jeg skar hjerter ud af pap med en skabelon(tegnet i frihånd). Syede igennem 3 hjerter og satte perler imellem, der er også en perle i bunden men den er ligepræcis ikke kommet med på nogen billeder. Med samme skabelon har jeg klippet fint papir til(fra Søstrene Grene). Limet på begge sider og så kan man selv vælge om det skal være ens eller forskelligt papir.

Jeg havde forberedt mig ved at printe nogle billeder af Sandra og pyntet med glimmerlim og palietter. Men man kan jo pynte med hvad man har.


Så er det meningen at ungerne selv skal igang i morgen. Sandra slipper, hun har jo mor til det sjove.

















































































































1 kommentar:

  1. Hej, ville bare lige sige at jeg synes det er en rigtig sød og sjov ide. :)
    Knus Angel

    SvarSlet