søndag den 25. april 2010

Bukser med hæklede blomster.

Så fik jeg gjort endnu et par bukser færdige til Sandra. Bukserne er en del af et mønstersammenlignings projekt jeg har kastet mig ud. Dette mønster har jeg ikke brugt før i den størrelse, men jeg har klippet 5 cm af liningen efter sammensyningen ellers ville de sidde under armene. Noget jeg burde have forudset, da et par bukser til min søn på 7 år(sammen model) er lige til skraldespanden, da liningen er for høj og der er syet lommer i så de er helt umulige at redde, Well, "you win some you loose some" som man(jeg) siger. Et projekt der er blevet en succes er, at det er det første stykke tøj med egne hjemmehæklede blomster. De er syet fast med en knap i midten. Bukserne har foer da det cowboybuksagtige stof er lidt groft.
Bukserne er str. 2 år. Jeg har forresten skrevet mig bag øret aldrig, aldrig at købe stribet rib igen, det er sindsyg svært at få striberne til at se pæne ud, når man syr det fast til et andet stykke stof.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Kan se, at du er tilmeldt min give away, og måtte jo lige ind og snuse :D Er ikke stødt på din blog før, men sikke nogle dejlige ting du får lavet. Er i sær vild med dine fine kjoler.

    Hilsen Rebekka

    SvarSlet