torsdag den 6. maj 2010

Hæklede blomsterbrocher.

Jeg har hæklet så mange blomster efterhånden. Jeg har lavet et par brocher med en enkel blomst på og det var også flot. Men nu har jeg taget et skridt videre og sat flere sammen. Jeg synes selv det ser flot ud. Her pynter en på min frakkekrave. jeg kan jo ikke hækle efter opskrift......endnu. Grundprincipperne har jeg lært mig på you-tube så jeg hækler bare derudaf hvad jeg synes ser godt ud og prøver mig frem ved at kombinere forskellige garntyper.
Her er et lille udvalg af mine små eksperimenter.

4 kommentarer:

  1. Hej Monika,
    Tak for din kommentar på min blog, glad for at du vil være med.
    Hvor ER de fine - jeg går og køber sådan nogle hæklede blomster, da jeg ikke selv hækler, og jeg elsker dem!
    Måske vi kunne bytte et eller andet, hvis det er sådan at du ligger inde med nogle du ikke ved hvad du skal bruge til :-)
    Har bl.a. nogle frotte-ugle-hagesmække tilbage fra et tidl. salg.. Er din mindste omkring 1 år?

    Mvh. og god weekend Barbara :-)

    SvarSlet
  2. Hej Barbara!

    Det kan jeg da ikke modstå. jeg er super smigret. Jeg vil gerne sende dig nogle blomster. Jeg har desværre ikke brug for en hagesmæk da min datter flår den slags af. Men hvis du har et eller andet lille stykke stofrest eller pynt er jeg helt tilfreds. Min email er monika_413@msn.com, så kan vi udveksle adresser.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  3. Hej Monika

    Hyggeligt, du kiggede forbi hos mig. Jeg har skrevet en lille kommentar til dig i mit indlæg. Hvor er det nogle søde kjoler, du har lavet. Hvor har du været så heldig at finde det søde retrostof? Jeg er ikke normalt til retrostoffer som så mange andre herinde i blogverdenen, men det her er mægtig sødt.

    Kh. Lone

    SvarSlet
  4. Takk for hyggelig kommentar i min blogg! Jeg er helt imponert over de heklede blomstene dine - kjempesøte!

    SvarSlet