onsdag den 17. august 2011

Problemer med at blogge.

Er der nogen der kan hjælpe? Jeg har de seneste par måneder ikke kunnet kommenterer andres indlæg, eller egne. Jeg kan heller ikke tilmelde mig som fast læser, ikonet mangler øverst oppe til ventre. De værktøjstegn der var på min egen blog ved alle indlæg og sidekommentarer, der gjorde jeg nemt kunne redigere, er væk. Jeg kan simpelthen ikke regne ud hvor det går galt, hvilken indstilling der ikke er som den skal være. Jeg er godt træt af ikke atkunne kommenterer på jeres skønne og kreative indlæg. Jeg synes det fjerner noget af glæden ved at følge andre når man ikke lige kan lægge en hilsen når man får lyst. Det er heller ikke altid jeg kan udgive mine indlæg, håber dette når gennem nåleøjet.
Håber nogen har svar.
Kh
Monika

7 kommentarer:

  1. Jeg har på et tidspunkt haft lign. problem, og der fjerne jeg det "flueben" der er ved " FORBLIV LOGGET IND", der hvor du logger ind.Håber du forstår hvad jeg mener :)

    Håber også det kan hjælpe dig :)

    SvarSlet
  2. Det samme har hjulpet mig - væk med flueben ;0)

    SvarSlet
  3. Den med fluebenet hjalp ikke. Men nu har jeg lige lagt en besked på en anden blog, så må jeg også lige prøve her. Ved ikke hvor for det virker nu?

    SvarSlet
  4. jeg ville ønske jeg kunne hjælpe, det er super trals at man ikke kan deltage, jeg har selv haft problemet, men det gik over af sig selv.

    kh Sara

    SvarSlet
  5. Nu virker det på den computer jeg har opdateret browseren på på arbejde. Så jeg brugte en masse tid i aftes på at forsøge at gøre det samme på hjemmecomputeren uden held. Spild af tid, som i forvejen er en mangelvarer. Men at blogge må ses at være topprioritet, put med nullermænd, rod og snavs i hjørnene, ups glemte jeg vasketøjet.

    SvarSlet
  6. Kære Monika, min blog volder mig også problemer, når jeg er på min gamle internetbrowser, men når jeg bruger google chrome, er der ingen problemer, her kan jeg både se mine faste læsere og kommentere. Lyder også som om det kan være dit problem, og hvordan man så får det til at virke..hmm...jeg plejer at få min teenagesøn til det. KH Charlotte

    SvarSlet
  7. Nu har min mand(ikke teenagesøn, dog tidligere omtalt som kuvøseguf for venner i starten af vores forhold pga af 3 sølle år, sikke en Alexandra/Demi More wannabee), hjulpet med at installere firefox og vupti nu ser man mig kommentere på indlæg i min fritid hjemmefra.
    Tusinde tak for hjælpen, også den der holdt modet oppe i håb om at forblive gyldigt og kommenterende medlem i blogland.

    SvarSlet