torsdag den 8. marts 2012

Masser af stoffer

Her er min høst fra Bloomers Kids i Århus. Både dyneog pudebetræk til flere timers leg ved symaskinen. Nogle af dynebetrækkene kommer i byttebiksen, da der sikkert er mere end jeg kan bruge. Jeg har allerede billeder i hovedet af hvad jeg i hvert fald skal lave af de enkelte stykker.
Dynebetræk

Dynebetræk som jeg har planer med skal omdannes til en top, en tunika og en buksedragt.

Pudebetræk.

Pudebetræk til en tunika/kjole.

Dynebetræk helt sikkert en buksedragt.

En sommerkjole/tunika/top/nederdel.

Dynebetræk til nederdel/kjole.

Pudebetræk til bukser

Pudebetræk til sommerbukser

Pudebetræk til tunika/kjole

2 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog. Jeg skulle lige se din. Den er hyggelig:-) sikke mange lækre stoffer. Jeg glæder mig til at følge dig :-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækkerier du har fået fat i der!
    Kh. Liv

    SvarSlet