søndag den 10. marts 2013

Nye Emma fra stof2000

Søndagens projekt har været disse tunikaer. Jeg har også syet et par tørklæder færdige og har en top og tunika mere næsten færdig. Jeg troede faktisk tunikaen var færdig men da jeg skulle hænge den på bøjle fandt jeg ud af jeg havde syet mit monikat mærke på ryggen og halskanten bagvendt. Så den har fået en tur med opsprætteren.
Jeg har syet 16 tørklæder inklusive de to til sandra. Jeg har fået brugt en masse rester og andre stykker der ikke var egnet til børnetøj. Jeg vidste godt jeg havde meget stof men jeg har virkelig meget stof og meget forskelligt stof. Jeg tror jeg vil prøve at styre mit stofsamlergen. Det er også længe siden jeg har købt stof. Nu vil jeg fortsætte med at bruge fra lageret. Indtil skabene kan lukkes igen.
Ps. Min svigerindes har givet mig 3 sæt retro sengetøj. Så steg lagerbeholdningen lige igen. Men det er jo ikke min skyld.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar