søndag den 27. juni 2010

2 bøllehatte og en nederdel.

Så fik jeg afluret et bøllehatmønster fra en købt hat. Det blev ikke en tro kopi da det er lidt svært at lave et mønster uden at klippe hatten helt op. Men jeg synes mønsteret er fint. Tilgengæld fatter jeg ikke hvordan man syr hatten pænt/ordentlig/rigtig sammen, det er mere held end forstand hvordan de 6 sider sidder pænt sammen i toppen. Jeg må sige det er blevet en meget produktiv uge, ikke kun ved symaskinen, men billederne er også kommet på bloggen.


Bøllehat i retrosengetøj, kan vendes.






En rundskåren nederdel i halvblankt prikket jersey. Nederdelen har fået satinbånd i kanten og rib i taljen. Nederdelen skal sidde på min ældste datter Isabella, endelig sagde hun ja til mors hjemmesyede.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar