mandag den 7. juni 2010

Pludderbukser til mor!

I weekenden nåede jeg at sy 3 par pludderbukser til mig selv. Jeg brugte et træningsbuksagtig mønster jeg havde liggende. Jeg rettede mønsteret til og en gang mere efter 1. buks. Jeg kan ikke beslutte mig om jeg er tilfreds med pasformen da de hænger lidt i skridtet på den forkerte måde, tror jeg, måske, evt? De har dog allerede været i brug, og er super dejlige at gå med.
Jeg fik brugt en god bid af dette orange lækkerbidsken retro sengetøj. Jeg er så vild med mønsteret, at jeg ikke har nænnet at bruge det på børnetøj endnu. De blomster vil jo heller aldrig komme til sin ret på en str. 2 år, vel?
To par bukser måtte nøjes med nyt stof, men de er blevet flotte alligevel, jeg tror egentlig det bagerste skulle være brugt på min ældste datter, men hun påstår stadig hun ikke vil gå med hjemmesyet tøj. Det er bare ikke min stil, siger hun, hvor er det frækt, siger jeg bare. Nå, men jeg går gerne med hjemmesyet tøj hvis jeg kan sy noget der er brugbart i str. voksen.








2 kommentarer: