lørdag den 12. februar 2011

Perleblogger og ny nederdel.

Her så seneste projekt. En nederdel til mig selv.
Her med fyld i. Jeg synes nederdelen sidder godt og jeg vil sy flere efter samme model i mere forårs sommervenlige farver. Der kommer helt sikkert noget vintage sengetøj ind over her. Ideerne presser sig på. Jeg er stadig vild med dette stribede jeansstof og synes det står godt til diverse applikationer i friske farver og også et look med blonder, men spørgsmålet er hvor mange nederdele jeg skal bruge med stof? Et luksus problem helt sikkert.




Blomsten er fra IKEA



I morgen søndag bliver jeg perleblogger hos Karen klarbæk. Det har jeg glædet mig til og jeg håber mange vil kigge forbi og se hvad jeg laver.
Jeg har fået syet en masse denne uge, og det har været fedt. Jo mere jeg syr jo mere bliver jeg inspireret til at sy mere.
Bloggen tager sig en pause de meste af uge 7 da vi drager afsted søndag i løbet af dagen med hele familen til en hytte i Sverige. Så resten af aftenen skal gå med at pakke 2 voksne og 4 børn til en uges ferie. Heldigvis er vi alene med Sandra indtil i morgen formiddag hvor vi skal ud og hente de 3 store hos deres andre forældre.




2 kommentarer:

  1. Fandt din blog via Karen - den skal vist studeres lidt mere. Fine ting du laver, nederdelen ser super ud, er det dit eget hjemmelavede mønster? Er nemlig på jagt efter et sådan mønster, men finder kun nogen med en eller anden detalje på jeg ikke bryder mig om eller en der er for vid i det....

    SvarSlet
  2. Tak skal nu have. Jeg har også været på jagt efter dette mønster. Men det er lidt hjemmestrikket ud fra en venindes nederdel som er tegnet af efter bedste evne og klippet fra og lagt til. Vi passer en størrelse 40/42, jeg kunne prøve at lave en kopi til dig i en byttehandel?

    SvarSlet