onsdag den 13. juli 2011

Her er lidt af fangsten fra loppemarked i søndags 2 fine opbevaringskasser. Der står Laura Ashley i bunden. Er det ikke et parfumemærke?



Et arvestykke, fundet i mine forældres udhus. jeg kan huske da det hang indendørs. Jeg har altid beundret det, det har tilhørt min mors tante. Så det må være gammelt, ja det er jo allerede gammelt, når jeg kan huske det fra min barndom.



En rå sættekasse, identisk med 2 jeg allerede har malet og tapeseret. Se her og her. Mon ikke jeg kender en lille pige. der vil blive glad for den.



Et par pyjamasbukser til min ældste datter. Stoffet er noget lækkert nyere sengetøj jeg har fået af min chef, fordi det var gået i stykker. Hun var så sød at tænke på jeg sikkert kunne få noget brugbart ud af det. Pudebetrækket blev i øvrigt til en stofpose/vasketøjspose.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar