mandag den 18. juli 2011

Nye puder til Sandras børnestole.

På min to do liste har der gennem et stykke tid stået nye puder til Sandras stole. Da jeg så fandt det rigtige stof gik det bare af sig selv. Stoffet er genbrugs juniorbetræk i patchwork design.


Det bedste ved projektet var jeg fik afprøvet min skråbånd maker. Ikke helt efter forskrifterne da jeg lavede det af lige stykker og ikke skåret på skrå. Nu er det bare til et par børnestole så jeg håber det holder.


Med legetøj på gulvet, der er jo ikke tid til at rydde op når man skal sy og tage billeder.


Jeg har også haft fødselsdag for nylig, her er et par af mine gaver. Fine lysestager fra Rice. Jeg så en anden blogger havde anskaffet sig hele samlingen bl.a. gennem udsalg på nettet. Jeg skyndte mig ind på pågældende hjemmeside kun for at opdage der var udsolgt. Jeg der troede, jeg havde god tid til at anskaffe mig hele samlingen hen ad vejen.





Den grønne vase fra Normann er også blevet min. jeg synes den er utrolig flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar