mandag den 26. september 2011

Brødposer

Så blev det tid til at prøve brødpose formen af. Jeg synes jeg havde set nogle nemme DIY rundt omkring. Så jeg lægger selvfølgelig ud med at sy af stofrestestrimler bare for at gøre det hele mere besværligt. Den er desværre blevet noget slatten og mere anvendelig som hat, et syn jeg skal skåne jer for. Men den ser fin ud med alle de dejlige nye og gamle stoffer sammen, skal jeg sige det selv.



Jeg måtte også lige prøve at sy i noget mere stift stof, så blev det også mere brødposeagtig. Men den er måske lidt for pæn. Yderstoffet er fra IKEA og foeret er en gardinrest vist nok også fra IKEA(jeg har fået det af min søster som forstår jeg kan bruge alt slags stof)

3 kommentarer:

  1. Fine ser de ud "de besværlige brødposer"...

    SvarSlet
  2. Tak,de skal også i brug snarest mulig. Jeg har også det lækreste orangestof fra IKEA jeg har brødposeplaner med.

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne, kunne godt finde på at prøve at gøre efter:-)

    Har givet dig en Award, håber du giver den videre.

    -Rebecca
    http://frkrebecca.blogspot.com/2011/10/award-pa-opdagelse-i-blog-land.html

    SvarSlet