lørdag den 10. september 2011

Flere sengetæpper.

 Det er måske nok lidt overdrevet at sige det er sengetæpper, for der mangler fyld og bagside. Men ikke desto mindre er det lykkedes mig at lave de to forsider færdig. Mest fordi jeg har syet felter sammen på den korte led til 3 tæpper og de lå parat til at blive syet sammen på den lange led. Jeg syer 7 felter sammen først på den korte led og så syer jeg 8 baner sammen på den lange led. Felterne er cirka på størrelse med et A4 papir og resultatet bliver på størrelse med et almindelig lagen. Alt stoffet stammer fra retro og vintage sengetøj. Nu ligger der kun et samlesæt tilbage på strygebrættet. Selv om det et samlebåndsarbejde elsker jeg bare at sy derudaf. Det er god afslapning. Jeg har allerede kig på min stofsamling om der ikke er inspiration til et tæppe mere. Det eneste problem er jeg for længst er løbet tør for pladevat, ikke har bagside stof nok og allerede havde et par forsider liggende i forvejen. Og tænk hvis jeg fik lavet dem færdige, så var jeg måske nødt til at finde nogen der ville købe dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar