torsdag den 7. april 2011

Flere fund.

Den dejlig Erik Kold beholder fundet i mine svigerforældres gemmer. Tusinde tak, den er allerede taget i brug. En Hjemis Dåse med julemotiver. Den er sikkert ikke så gammel, men helt fin til småkager til jul.


En lidt kedelig trækuffert der helt sikkert skal pimpes med glansbilleder eller papir.
Men lige nu er der kommet orden på mine sysager. Den orden holder sikkert kun en halv syaften. Svampene er min mors som hun brugte til at stoppe strømper med. Jeg bruger dem kun til at kigge på og nænner ikke at smide dem ud. Måske kommer de i Sandras legemad kasse. Er der andre der kan huske deres mødre stoppe strømper? Nu kom jeg fra Polen i 76 og jeg ved ikke om man i Danmark stadig stoppede strømper på det tidspunkt? Men min mor og mormor gjorde i hvert fald de første par år i Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar