søndag den 3. april 2011

Fødselsdag.

I går holdt vi min ældste datter fødselsdag med masser af pølsehorn og boller. Opskriften på bollerne har jeg brugt i flere år og det er den der står bag på Kornkammerets økologiske hvedemel. Min søster udvidede brugen til pølsehorn med samme opskrift og det har så også været tradition lige siden.
Tillykkeranken kan du finde hos Mig og Mine og har været fast inventar ved fødselsdage siden jeg fandt den.



Dejlig lagkage med 13 lys.
Den trætte husmors løsning flødeskum over det hele istedet for glasur eller marcipan på toppen.
6 færdigkøbte bunde stablet op med fyld. der er bla. flødeskum blandet med ferskner, solbærsyltetøj og hinbærsyltetøj.
Mor og datter.






1 kommentar:

  1. Pyt med at det er nemt, bare det er godt (og det er flødeskum på en lagkage altså. Især med lidt sukker i, mmm)

    Jeg ville gerne se din bolleopskrift, bare til inspiration :) Så tag det som en opfordring til at poste den her, hvis du får lyst.

    SvarSlet