søndag den 27. marts 2011

Endelig hæklede muffins og flere puder.

Med hjælp fra denne blog Lille hottentot er det lykkedes mig at hækle disse. Jeg har ikke fulgt opskriften helt, da jeg stadig har problemer med at forstå hæklesprog. Men jeg er gået ud fra bunden og prøvet mig frem. Jeg er bare mere til at prøve mig frem og det er sjovtat se, hvordan det man hækler ændrer sig, efter hvor mange masker man tager ud og ind. Muffinsene ligner ikke Sissel som er rigtig flotte men er blevet mere mine egne. Sissel hækler bunden og toppen hver for sig imens jeg bare hækler ud i et. Men tusinde tak for hjælpen Sissel din DIY gjorde jeg turde kaste mig ud i projektet.
En af mine søde kollegaer har givet mig 3 flade pyntepuder, de er så blevet til puder til klapstole. Stoffet er gammelt retro og vintage sengetøj.

4 kommentarer:

  1. sikke fine kager du har fået kreeret.

    Købte du egentligt den der isvaffel? - har lige hæklet een i dag :-) - i gang med nr. 2 i børnestørrelse.....

    SvarSlet
  2. tak for beskeden på bloggen.
    Jeg har nu hæklet 2 isvafler, en lille og en stor. Så sig til hvis du har brug for hjælp. Billeder følger på bloggen senere.

    SvarSlet
  3. Der gør ikke noget at man giver tingene sit helt eget præg. Jeg synes nu det er lykkedes rigtig godt.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. Så flink. Skikkelig herlige farger som man blir i godt humør av. nsker deg ei god helg!

    SvarSlet