tirsdag den 22. marts 2011

Forår i vindueskarmen og påskepynt

Min vindueskarm i køkkenet har gennem de sidste par måneder været min lille have, og er i øjeblikket beboet af disse vibeæg.
Og disse dejlige og duftene bridal crown. Ved siden af ses lidt slidte små stedmoderblomster.

Så lokkede jeg min ældste datter til at smugstarte lidt på påskepynten sammen med mig. Med lidt forskelligt papir, lidt fjer og pallietter og frihåndsskabeloner. Min datter står for det perfekte æg og jeg har tegnet den skvattede fugl.






Min datter står for den lille skabning med fødder.










Min ide med fjer på, har måske selv haft en på for nylig.














Min datters version af en påskekylling. Det var sjovt at se hun gik fra at lave en fugl efter min skabelon til at lade fantasien råde, selvom hun startede med at sige hun ikke var kreativ. Jeg synes hun lavede noget vidunderligt fint pynt, som jeg vil nyde indtil påsken er slut og måske lidt længere.








2 kommentarer:

  1. Sp fint med både blommor och påskpynt!

    SvarSlet
  2. Fine påskefugle...som da sagtens kan hænge resten af året også!

    SvarSlet